منتديات مدرسة المنشاوى الإعدادية للبنات بطنطا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات مدرسة المنشاوى الإعدادية للبنات بطنطا

منتدى تعليمى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

هتتعقد يعني هتتعقد من المسالة دي

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
barbe$girl2010

barbe$girl2010

هتتعقد يعني هتتعقد من المسالة دي Empty
مُساهمةموضوع: هتتعقد يعني هتتعقد من المسالة دي   هتتعقد يعني هتتعقد من المسالة دي Icon_minitimeالإثنين يونيو 22, 2009 8:43 am

لجميع الاذكياء حلو المسالة دي انا مش هكتب الحل الابعد .............................. بالتوفيق بصراحة انا هحكم بين اول اربعة هيقولوا اجاباتهم ونشوف مين اللي هيفوز

واحد ليه 3 اخوات بنات راح يزور الاولى ركب تاكسي واعطى للسائق 2 جنيه وعندما وصل لمنزل اخته اعطى للبواب جنيه وطلع لاخته ولما جه يمشي اعطاها نصف ما معه وبعد نزوله اعطى للبواب جنيه وركب تاكسي واعطى للسائق 2 جنيه وعندما وصل الى منزل اخته الثانية اعطى للبواب جنيه وعندما طلع لاخته وجه يمشي اعطاها نصف ما معه وعندما نزل اعطى للبواب جنيه وركب تاكسي واعطى للسائق 2 جنيه وعندما وصل الى منزل اخته اعطى للبواب جنيه وطلع عند اخته ولما جه يمشي اعطاها نصف ما معه ولما نزل اعطى للبواب جنيه جه يركب تاكسي لم يجد معه ولا مليم فكم كان معه في الاول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا سوف اقدم اعتذاري اولا لانكم هتتعقدوا من الرياضيات حتى المدرسين ولكن جرب مش هتخسر حاجة غير عقلكbom ومتنسوش اول اربع اجابات هيوصلوا هحكم بينهم يلا بسرعة اوعى تخلي الفرصة تفوتك لانك لو حليتها صح هتعقد كل الناس اللي تعرفهم يلا عايزة الردود وخصوصا من مدرسين الرياضة cheers cheers cheers cheers

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

نصيحة:::متفكرش كتير في المسالة دي خليك خايف على نفسك شوية
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الاء

مُساهمةموضوع: رد: هتتعقد يعني هتتعقد من المسالة دي   هتتعقد يعني هتتعقد من المسالة دي Icon_minitimeالخميس يوليو 30, 2009 9:44 am

barbe$girl2010 كتب:
لجميع الاذكياء حلو المسالة دي انا مش هكتب الحل الابعد .............................. بالتوفيق بصراحة انا هحكم بين اول اربعة هيقولوا اجاباتهم ونشوف مين اللي هيفوز

واحد ليه 3 اخوات بنات راح يزور الاولى ركب تاكسي واعطى للسائق 2 جنيه وعندما وصل لمنزل اخته اعطى للبواب جنيه وطلع لاخته ولما جه يمشي اعطاها نصف ما معه وبعد نزوله اعطى للبواب جنيه وركب تاكسي واعطى للسائق 2 جنيه وعندما وصل الى منزل اخته الثانية اعطى للبواب جنيه وعندما طلع لاخته وجه يمشي اعطاها نصف ما معه وعندما نزل اعطى للبواب جنيه وركب تاكسي واعطى للسائق 2 جنيه وعندما وصل الى منزل اخته اعطى للبواب جنيه وطلع عند اخته ولما جه يمشي اعطاها نصف ما معه ولما نزل اعطى للبواب جنيه جه يركب تاكسي لم يجد معه ولا مليم فكم كان معه في الاول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا سوف اقدم اعتذاري اولا لانكم هتتعقدوا من الرياضيات حتى المدرسين ولكن جرب مش هتخسر حاجة غير عقلكbom ومتنسوش اول اربع اجابات هيوصلوا هحكم بينهم يلا بسرعة اوعى تخلي الفرصة تفوتك لانك لو حليتها صح هتعقد كل الناس اللي تعرفهم يلا عايزة الردود وخصوصا من مدرسين الرياضة cheers cheers cheers cheers

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

نصيحة:::متفكرش كتير في المسالة دي خليك خايف على نفسك شوية
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
barbe$girl2010

barbe$girl2010

مُساهمةموضوع: رد: هتتعقد يعني هتتعقد من المسالة دي   هتتعقد يعني هتتعقد من المسالة دي Icon_minitimeالجمعة أغسطس 14, 2009 8:08 am

شكرا الاء على هذا الرد وتواصلك معنا واتمنى رؤيتك من الاربعة وانتظر ردود كل المشتركين في المنتدى من

مدرسين وطالبات وكل الناس وانا انتظر ردودكم

سلام cheers cheers cheers
]دينا
زائر

مُساهمةموضوع: حرام   هتتعقد يعني هتتعقد من المسالة دي Icon_minitimeالأحد يوليو 24, 2011 5:10 am

الظلم حرام

هتتعقد يعني هتتعقد من المسالة دي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-