منتديات مدرسة المنشاوى الإعدادية للبنات بطنطا

منتدى تعليمى

الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

هتتعقد يعني هتتعقد من المسالة دي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
barbe$girl2010

مُساهمةموضوع: هتتعقد يعني هتتعقد من المسالة دي   الإثنين يونيو 22, 2009 8:43 am

لجميع الاذكياء حلو المسالة دي انا مش هكتب الحل الابعد .............................. بالتوفيق بصراحة انا هحكم بين اول اربعة هيقولوا اجاباتهم ونشوف مين اللي هيفوز

واحد ليه 3 اخوات بنات راح يزور الاولى ركب تاكسي واعطى للسائق 2 جنيه وعندما وصل لمنزل اخته اعطى للبواب جنيه وطلع لاخته ولما جه يمشي اعطاها نصف ما معه وبعد نزوله اعطى للبواب جنيه وركب تاكسي واعطى للسائق 2 جنيه وعندما وصل الى منزل اخته الثانية اعطى للبواب جنيه وعندما طلع لاخته وجه يمشي اعطاها نصف ما معه وعندما نزل اعطى للبواب جنيه وركب تاكسي واعطى للسائق 2 جنيه وعندما وصل الى منزل اخته اعطى للبواب جنيه وطلع عند اخته ولما جه يمشي اعطاها نصف ما معه ولما نزل اعطى للبواب جنيه جه يركب تاكسي لم يجد معه ولا مليم فكم كان معه في الاول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا سوف اقدم اعتذاري اولا لانكم هتتعقدوا من الرياضيات حتى المدرسين ولكن جرب مش هتخسر حاجة غير عقلكbom ومتنسوش اول اربع اجابات هيوصلوا هحكم بينهم يلا بسرعة اوعى تخلي الفرصة تفوتك لانك لو حليتها صح هتعقد كل الناس اللي تعرفهم يلا عايزة الردود وخصوصا من مدرسين الرياضة cheers cheers cheers cheers

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

نصيحة:::متفكرش كتير في المسالة دي خليك خايف على نفسك شوية
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الاء

مُساهمةموضوع: رد: هتتعقد يعني هتتعقد من المسالة دي   الخميس يوليو 30, 2009 9:44 am

barbe$girl2010 كتب:
لجميع الاذكياء حلو المسالة دي انا مش هكتب الحل الابعد .............................. بالتوفيق بصراحة انا هحكم بين اول اربعة هيقولوا اجاباتهم ونشوف مين اللي هيفوز

واحد ليه 3 اخوات بنات راح يزور الاولى ركب تاكسي واعطى للسائق 2 جنيه وعندما وصل لمنزل اخته اعطى للبواب جنيه وطلع لاخته ولما جه يمشي اعطاها نصف ما معه وبعد نزوله اعطى للبواب جنيه وركب تاكسي واعطى للسائق 2 جنيه وعندما وصل الى منزل اخته الثانية اعطى للبواب جنيه وعندما طلع لاخته وجه يمشي اعطاها نصف ما معه وعندما نزل اعطى للبواب جنيه وركب تاكسي واعطى للسائق 2 جنيه وعندما وصل الى منزل اخته اعطى للبواب جنيه وطلع عند اخته ولما جه يمشي اعطاها نصف ما معه ولما نزل اعطى للبواب جنيه جه يركب تاكسي لم يجد معه ولا مليم فكم كان معه في الاول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا سوف اقدم اعتذاري اولا لانكم هتتعقدوا من الرياضيات حتى المدرسين ولكن جرب مش هتخسر حاجة غير عقلكbom ومتنسوش اول اربع اجابات هيوصلوا هحكم بينهم يلا بسرعة اوعى تخلي الفرصة تفوتك لانك لو حليتها صح هتعقد كل الناس اللي تعرفهم يلا عايزة الردود وخصوصا من مدرسين الرياضة cheers cheers cheers cheers

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

نصيحة:::متفكرش كتير في المسالة دي خليك خايف على نفسك شوية
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
barbe$girl2010

مُساهمةموضوع: رد: هتتعقد يعني هتتعقد من المسالة دي   الجمعة أغسطس 14, 2009 8:08 am

شكرا الاء على هذا الرد وتواصلك معنا واتمنى رؤيتك من الاربعة وانتظر ردود كل المشتركين في المنتدى من

مدرسين وطالبات وكل الناس وانا انتظر ردودكم

سلام cheers cheers cheers
]دينا
زائر

مُساهمةموضوع: حرام   الأحد يوليو 24, 2011 5:10 am

الظلم حرام

هتتعقد يعني هتتعقد من المسالة دي
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1